دوربین 360 درجه خودرو چگونه کار می کند؟

دوربین 360 درجه خودرو یکی از پیشرفت های خوب در زمینه دوربین خودرو می باشد که امکانات بسیار خوبی را برای رانندگان فراهم می کند. این آپشن می تواند تا حد زیادی از بروز تصادفات توسط راننده جلوگیری کند و در صورت تصادف خودروهای دیگر با خودروی شما، امکان پیگیری تمامی صحنه های تصادف با آن میسر است.

در این مقاله به طور کامل به معرفی این دوربین و نحوه کار آن می پردازیم.

این دوربین با انواع دوربین های خودرو تفاوت دارد و آن هم این است که از تمامی اضلاع خودرو در لحظه فیلم گرفته و آن را در مانیتور خودرو نمایش می دهد.

دوربین 360 درجه خودرو با قابلیت دیدی که از اطراف خودرو به راننده می دهد، امکان عبور بدون خطر و پارک راحت را فراهم می کند. دوربین های نصب شده زیر آینه های کناری خودرو و سپر جلو و عقب، قابلیت دید 360 درجه بروی مانیتور را فراهم می کنند.

شما می توانید بدون آنکه از خودروی خود پیاده شوید، به راحتی تمام قسمت های اطراف خودرو را مشاهده نمایید.

 عملکرد این دوربین یه این صورت است که دستگاه دی وی آر دوربین ۳۶۰ درجه با دریافت تصاویر از 4 دوربین نصب شده ، دو دوربین در زیر آینه ها  و یک دوربین جلو و یک دوربین عقب ، بوسیله ی تصاویر گرافیگی، در مانیتور خودرو تصویری 360درجه از وضعیت خودرو را به راننده نشان می دهد، که به رانندگی و پارک کردن راننده کمک فراوانی می کند.

این قابلیت با توجه به انواع خودروها دارای کیفیت های متفاوتی است.

دوربین ۳۶۰ حتما باید کالیبره شود در غیر این صورت تصاویر اطراف به صورت واضح نمی باشد 

دوربین ۳۶۰ درجه  توسط تیم بیم آپشن در کیفیت های مختلف با قابلیت نصب روی تمامی خودرو ها با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش موجود میباشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با ما در تماس باشید.

02191012950